خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری سیف
دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل اول و دوم کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری سیف میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل اول و دوم کتاب محتوای چندتا اسلاید را قرار میدهیم تا آشنایی بیشتری پیدا کنید.
محتوای اسلاید 4
فصل اول:یادگیری چیست؟
آیا یادگیری باید به تغییر رفتاربینجامد؟
-نسبتا پایدار،چقدرپایداراست؟
-خوگرفتن وحساس شدن
-یادگیری مبتنی بر رویارویی با محرک
-یادگیری وعملکرد
-چرا به تمرین یاتجربه اشاره می کنیم؟
-نقش پذیری
-آیا یادگیری ازنوع خاصی ازتجربه به دست می آید؟
-یک تعریف تغییریافته از یادگیری
آیا انواع مختلفی ازیادگیری وجود دارد؟
-شرطی سازی کلاسیک
-شرطی سازی وسیله ای
یادگیری وبقا
چرابه مطالعه یادگیری بپردازیم؟
محتوای اسلاید 5
تعریف یادگیری:
درفرهنگ لغت:
«کسب دانش، فهمیدن، یا تسلط یابی از راه تجربه یا مطالعه»
معروف ترین تعریف که به تغییردررفتار مشاهده پذیر اشاره می کندبه وسیله ی گرگوری ا.کیمبل پیشنهاد شده است:
«تغییرنسبتاپایداردرتوان رفتاری(رفتاربالقوه)که درنتیجه ی تمرین تقویت شده رخ می دهد».
1- تغییر دررفتارمشاهده پذیر:
نتایج یادگیری همواره باید قابل انتقال به رفتار مشاهده پذیر باشدوپس از یادگیری ،یادگیرنده قادر به انجام کاری خواهد بود که پیش ازیادگیری نمی توانست آن را انجام دهد.
2-نسبتا پایدارنه موقتی نه ثابت
3-تغییر دررفتار الزاما نباید بلافاصله پس ازتجربه یادگیری رخ دهد.
4-تغییردررفتار ازتجربه وتمرین ناشی می شود.
5-تجربه یا تمرین باید تقویت بشود.یعنی این که تنها پاسخ هایی که به تقویت می انجامند آموخته می شوند.
پاورپوینت فصل اول و دوم کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری سیف
پاورپوینت نظریه های یادگیری دکتر سیف
دانلود رایگان خلاصه کتاب نظریه های یادگیری دکتر سیف
نظریه های یادگیری دکتر سیف pdf
مقدمه ای بر نظریه های یادگیری pdf
دانلود رایگان کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری
دانلود رایگان کتاب نظریه های یادگیری دکتر سیف ویرایش هشتم
دانلود رایگان خلاصه کتاب نظریه های یادگیری هرگنهان و السون
نمونه سوالات کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری